Zakład Usług Komunalnych w Piaskach Sp. z o.o. jest przedsiębiorstwem realizującym zadania własne Gminy Piaski w szerokim zakresie usług,

 

Miejsce i rodzaj pracy: Praca fizyczna na obszarze całej Gminy Piaski.
 

Wymagania:
- niekaralność za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
- umiejętność samodzielnego wykonywania zadań oraz pracy w zespole,

- sumienność, punktualność, dyspozycyjność,
- prawo jazdy kat. B, T (mile widziane)
- gotowość do pracy w zmiennych warunkach atmosferycznych,

Wymiar zatrudnienia:
-
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat.

Wymagane dokumenty:
- CV,
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie dokumentów do dnia 10.02.2025r. na adres:
Zakład Usług Komunalnych w Piaskach Sp. z o.o. ul. Dworcowa 3, 63-820 Piaski,          tel. 65 5719580

Dodatkowe informacje:
1. Z kandydatami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
2. Złożonych i nie wykorzystanych w procesie rekrutacji dokumentów ZUK nie odsyła. Kandydat może je odebrać w biurze ZUK po zakończeniu procesu rekrutacji. Nieodebrane dokumenty aplikacyjne osób nie zakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.

 

Klauzula informacyjna dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych przez Administratora w procesie rekrutacji

 

               Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str.1 ze zm.) informujemy:

 

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych złożonych w  procesie rekrutacji  na stanowisko pracownika usług komunalnych jest Zakład Usług Komunalnych w Piaskach Sp. z o.o. z siedzibą w Piaskach, przy ul. Dworcowej 3, 63 – 820 Piaski, tel. 65 571 95 80, reprezentowany przez Prezesa Zarządu.

 

2. W celu należytej ochrony danych osobowych Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem e-mail: iod@piaski-wlkp.pl lub pisząc na adres siedziby Administratora.

 

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu naboru na pracownika usług komunalnych, a także w celu zatrudnienia (dotyczy osoby wybranej w procesie rekrutacji) oraz w celach archiwalnych.

 

4. Podstawą prawną przetwarzania Pani /Pana danych osobowych jest:

1) obowiązek prawny Administratora – art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wynikający z przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.),

2) art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych – dotyczy kandydata, z którym zostanie podpisana umowa,

3) wyrażona przez Pani/Pana zgoda na przetwarzanie danych osobowych – art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych – dotyczy podanych danych osobowych innych niż wymagane przepisami prawa przekazanych w dokumentach aplikacyjnych oraz art. 9 ust. 2 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych – zgoda na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych

4. Administrator  nie przewiduje wykorzystania danych w celach innych niż w związku z naborem  lub zatrudnieniem.

5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez następujący okres:

 

1) dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie zatrudniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych i będą przechowywane przez okres trwania stosunku pracy oraz w obowiązkowym okresie przechowywania dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy i akt osobowych, ustalonym zgodnie z odrębnymi przepisami,

 

2) dokumenty kandydatów niewyłonionych w drodze procedury rekrutacyjnej, będą przechowywane przez okres 3 dni, licząc od dnia podpisania umowy z nowozatrudnionym pracownikiem, a następnie komisyjnie niszczone,

3) kandydaci, którzy nie zostaną zatrudnieni mogą nie dłużej niż do czasu zniszczenia dokumentów, osobiście odebrać swoje dokumenty rekrutacyjne za pokwitowaniem.

6. Posiada Pani/Pan w stosunku do danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych i ich sprostowania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz prawo do ich  usunięcia. W zakresie, w którym podstawą przetwarzania danych jest Pani/Pana zgoda, ma Pani/Pan prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.

 

7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.

8. W zakresie określonym przez ww. regulacje prawne będące podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym (a także warunkiem zawarcia umowy, w przypadku kandydata, który zostanie wybrany w konkursie). Jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest odrzucenie oferty aplikacyjnej. W zakresie w jakim, dane osobowe przetwarzane są na podstawie Pani/Pana zgody podanie danych osobowych jest dobrowolne.